نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین اخبار نقل و انتقالات ( 6 )، نام های تکراری، در کنار نام های جدید

آخرین اخبار نقل و انتقالات ( 6 )، نام های تکراری، در کنار نام های جدید

امروز نیز اخبار زیادی پیرامون نقل و انتقالات یوونتوس مطرح شد و در کنار تکرار اسامی روزهای گذشته که پیرو تصمیم مدیریت سایت، تنها کوتاه به آنها خواهم پرداخت، اخبار جدیدی نیز به شرح زیر خدمتتان ارائه می شود.

 

دوباره لمینا!

 

 

 

همانطور که می دانید، چندی قبل و در طی علاقه ی چندین باشگاه به لمینا، یووه این بازیکن را غیر قابل فروش اعلام کرده بود، اما آرسنال طی تماس مجددی با مسئولین یوونتوس، خواهان روشن شدن وضعیت فروشی بودن یا نبودن این بازیکن شده است.

 

این ملی پوش گابنی، که پس از یک سال حضور قرضی در یوونتوس، اخیرا با 9.5 میلیون یورو قراردادش دائمی شده است، از گذشته مورد علاقه ی آرسن ونگر، مربی توپچی ها قرار داشته است و ممکن است این تابستان به آرسنال منتقل شود.

 

طبق گزارش دیلی تلگراف

 

پیشنهاد اولیه ی آرسنال برای این بازیکن 16 میلیون یورو خواهد بود، و با توجه به اینکه یووه علاقه ی چندانی به فروش این بازیکن نداشته، و چندی قبل قیمت فروش او را حداقل 20 میلیون یورو اعلام کرده بود، بعید به نظر می رسد، با این پیشنهاد آرسنال، شاهد این انتقال باشیم.

 

با توجه به علاقه ی جدی شالکه به این بازیکن، آرسنال برای خرید احتمالی این بازیکن، باید زودتر، و با پیشنهادی بالاتر اقدام کند.

 

با توجه به اینکه یوونتوس به دنبال جایگزینی برای پوگبا است، در صورت خرید هافبک مورد نظر خود، به حتم جایگاه فعلی لمینا در این تیم، بیش از پیش مورد خطر قرار می گیرد و این عاملی است مهم در تصمیم گیری لمینا...

 

بنتانکور

 

 

مدتی است که بنتانکور به میلان لینک شده است اما سایه ی سنگین یوونتوس در تمام این مدت بر سر میلان بوده و بیم تکرار مجدد بلایی که در ماجرای پیاتسا بر سر میلان آمد، مسئولین این تیم را بسیار نگران کرده است.

 

لازم به ذکر است که قبل از پیوستن پیاتسا به یووه، این بازیکن بیشتر به میلان لینک شده بود، و در برهه ای حتی برخی خبرگزاری ها انتقال او را به میلان تمام شده می دانستند اما در نهایت، آن شد که باید!

 

اکنون نیز در انتقال بنتانکور اتفاقات مشابهی رخ داده است. هر چند گزارش های متناقضی از سرانجام این انتقال منتشر شده است، اما:

 

منابع متعددی در آرژانتین و اروگوئه، از توافق نهایی بوکاجونیورز و میلان بر سر انتقال این بازیکن با 12 میلیون یورو به همراه پاداش هایی که می توان این مبلغ را به 15 یورو افزایش دهد سخن گفته اند. حتی این منابع اعلام کرده اند که به زودی بنتانکور برای شرکت در تست های پزشکی میلان، راهی ایتالیا می شود.

 

با این حال، در سال گذشته در قرارداد پیچیده ی انتقال توز به بوکاجونیورز، بندی به ثبت رسیده است که:

 

یووه می تواند با پرداخت 7.5 میلیون یورو، همین تابستان بنتانکور را به تورین بیاورد و یا این حق را دارد که در صورت تمایل با پرداخت 9.4 میلیون یورو تا تاریخ 20 آوریل 2017، بنتانکور را تابستان سال آینده به دست آورد. البته اگر یووه قصد استفاده از بخش دوم این بند را داشته باشد، تا تاریخ 31 دسامبر 2016 باید 1 میلیون یورو به حساب بوکاجونیورز واریز نماید!

 

طبق آنچه گفته شد، نگرانی میلان قابل درک است و در کنار گزارش گاتزا دلا اسپورت، این نگرانی بیشتر نیز می شود:

 

بوکاجونیورز ترجیح می دهد بنتانکور را به یوونتوس واگذار کند، زیرا در این صورت می تواند یک سال دیگر از وجود این بازیکن بهره برد.

 

در این رابطه مدیاست پرمیوم گزارش کرده است

 

میلان مهلتی 48 ساعته برای مشخص کردن وضعیت نهایی بنتانکور به مسئولین بوکا داده است تا در صورت عدم توافق به سراغ گزینه های دیگر برود.

 

دیبالا

 

 

همین ابتدا به جهت جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی باید عرض کنم خیالتان راحت، هیچ مشکلی نیست، دیبالا جایی نمی رود!

 

طبق گزارش اسپورت مسئولین بارسلونا، به دنبال جایگزینی برای نیمار هستند تا در صورت جدایی احتمالی او، برای خریدش اقدام کنند. انتخاب اول ایشان دیبالا بوده است اما با مخالفت قاطع سران یووه مواجه شده و به سراغ گزینه های دیگری رفته اند!

 

کریستین اریکسن 

 

 

 

طبق گزارش دیلی میرور و دیلی تلگراف:

 

این هافبک ملی پوش دانمارکی، برای ماندن در تاتنهام، شرط افزایش 5 برابری حقوقش را به مسئولین این تیم اعلام کرده است. و به نظر می رسد این درخواست، بیشتر راه حلی است برای مجبور کردن تاتنهام برای صدور اجازه ی خروج او.

 

این بازیکن مدت مدیدی است که به حضور در سری آ لینک شده است و از فیورنتینا، اینتر و اخیرا یوونتوس، به عنوان مقصدهای احتمالی او نام برده می شود.

 

هر چند اریکسن قبلا در آژاکس شاگرد دی بوئر بوده است و لذا به اینترمیلان نزدیک تر است، اما به جهت نیاز یووه به پر کردن جای پوگبا، در کنار فابرگاس، متوئیدی، ویتسل و بروزویچ، به گزینه ی دیگر بیونکونری هم تبدیل شده است.

 

و اما اخبار کوتاه:

 

زازا:

کلاوس آلوفس، مدیر ولفسبورگ علاقه ی تیمش به زازا، متقابلا علاقه ی زازا به ولفسبورگ، و همچنین حضور او در آلمان برای انجام مقدمات انتقال را تایید کرده است اما رسیدن به توافق نهایی را تایید نکرده و آن را مستلزم گذر زمان می داند.

 

فابرگاس:

توتو اسپورت مجددا از علاقه ی ماروتا و الگری به این بازیکن خبر داده است، اما اختلاف برچسب قیمت 45 میلیونی او، با پیشنهاد حداکثر 30 میلیونی یووه را مشکل اصلی انتقال او عنوان کرده است.

 

پریرا:

امروز نیز خبر انتقال او منتشر شد، و مجددا از پیشنهاد 16 میلیونی واتفورد برای این بازیکن صحبت شد. البته یوونتوس برای فروش او، حداقل 18 میلیون یورو می خواهد.

 

گابیگل:

پس از المپیک از میان اینتر، اتلتیکو، لسترسیتی و یووه یک تیم را برخواهد گزید و البته این بازیکن شخصاَ به یووه علاقه ی بیشتری دارد. در این میان مدیربرنامه های این بازیکن عنوان کرد که گابیگل تا ژوئن در سانتوس خواهد ماند. مضاف بر اینکه مربی سانتوس نیز، به یووه و اینتر هشدار داد که به این بازیکن تا ژوئن نیاز دارد.

 

متوئیدی:

سیستم 1‐3‐2‐4 مربی جدید پی اس جی، اونای امری، حضور متوئیدی در زمین را کم رنگ خواهد کرد و به نظر می رسد امری، به ضروری بودن حضور این بازیکن در تیم اعتقادی نداشته باشد. با توجه به توافق شخصی یووه با این بازیکن، با ورود رایولا و حل دیگر مشکلات این انتقال، از جمله برچسب 35 میلیونی پی اس جی بر روی او، ممکن از شاهد حضور این بازیکن در یووه باشیم.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حمیدرضا شمس
حمیدرضا شمس«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: